home partition

Θωμάς Κρομμύδας tomkmbox-hellug at yahoo.gr
Tue Jul 11 23:04:11 EEST 2006

On Tue, 2006-07-11 at 12:15 +0300, Giorgos Keramidas wrote:

> Λογικά, αν το Fedora έχει κάνει label το ``/dev/hda2' ως ``/''
> partition, το root partition του Fedora σου είναι το ``/dev/hda2'',
> οπότε η διάταξη των partitions στον πρώτο δίσκο είναι:
>
>     /dev/hda1  Windows
>     /dev/hda2  Fedora root
>     /dev/hda3  swap
>     /dev/hda4  SuSE root

Έτσι ακριβώς είναι μόνο που υπάρχει και ο hdd

> [...]
>          +---- /dev/hda8  Κοινό /home fs
>
> Ως πειραματισμός είναι αρκετά ενδιαφέρων, και αφού παίξεις λίγο με τα
> διάφορα partition schemes, θα αποκτήσεις μια πιο συνολική εικόνα του
> δίσκου σου.  Μπορεί να καταλήξεις ακόμα και σε σχήματα όπως:
>
>     /dev/hda1  Windows
>     /dev/hda2  Linux swap
>     /dev/hda3  Κοινό Linux /boot fs
>     /dev/hda4  extended
>          +---- /dev/hda6  Fedora root fs
>          +---- /dev/hda7  SuSE root fs
>          +---- /dev/hda8  Κοινό /home fs
>
> Εκμεταλλευόμενος στο τέρμα τη δυνατότητα για 4 μόνο primary partitions.

  Σκεφτόμουν κάτι σαν αυτό:

          /dev/hda1    Windows
         /dev/hda2    Fedora
         /dev/hda3    swap (για να μην πειράξω πολύ την αρχική
κατάτμηση)
         /dev/hda4    /home κοινό

        /dev/hdd1    Ubuntu (αντί Suse)
        /dev/hdd2    fat32

> Αλλά έχει νόημα; :-)

Τώρα μ' έβαλες σε περισσότερη σκέψη. To Suse το είχα μόνο και μόνο για
να το συγκρίνω με το Fedora. Δε με εντυπωσίασε όσο το Fedora και
κανονικά θα έπρεπε να το είχα διαγράψει. Για τον ίδιο λόγο θέλω να βάλω
το Ubuntu. Φυσικά το Suse θα το διαγράψω. Βέβαια υπάρχουν και τα Live cd
και μάλλον πριν κάνω οτιδήποτε θα το κατεβάσω. Αλλιώς όμως είναι όταν
είναι στο σκληρό. Εννοείται ότι πρέπει να καταλήξω κάποτε σε ένα κι
επειδή δεν είμαι ειδικός, λόγω επαγγέλματος είμαι καταδικασμένος να ξέρω
λίγο απ' όλα, καταδικάζω το pc μου σε πεντάκις κατάτμηση για να τα
συγκρίνω. Με τι κριτήριο μη με ρωτήσεις. Στην αρχή έψαχνα ένα που δε θα
χρειάζεται εξειδικευμένες γνώσεις κάτι σαν Windows και το Suse το
απέρριψα γι ' αυτό το λόγο!

> Ναι μια χαρά.  Ευχαριστώ.  Ακόμα έχει και HTML attachment με το ίδιο
> κείμενο 2 φορές, αλλά εντάξει, αυτό μπορώ να το αγνοήσω εντελώς.

Γι' αυτό μάλλον φταίει ο yahoo. Όλα τα mail όταν τα κατεβάζω με κάποιο
πρόγραμμα όπως το evolution τα παίρνω επί 2. Της λίστας επί 4 επειδή
υπάρχει και η κοινοποίηση.