mail sent in text and html format [WAS: home partition]

Thanos pampo at freemail.gr
Wed Jul 12 15:12:11 EEST 2006

Θωμάς Κρομμύδας wrote:
> On Tue, 2006-07-11 at 12:15 +0300, Giorgos Keramidas wrote:
[snip]

> Γι' αυτό μάλλον φταίει ο yahoo. Όλα τα mail όταν τα κατεβάζω με κάποιο
> πρόγραμμα όπως το evolution τα παίρνω επί 2. Της λίστας επί 4 επειδή
> υπάρχει και η κοινοποίηση.

Δεν νομίζω να εννοούσε αυτό ο Γιώργος. Έχεις ρυθμίσει -ή ίσως δεν το
πείραξες καθόλου- τον Evolution να στέλνει το mail με text και HTML
μορφή. Δεν γνωρίζω που βρίσκεται αυτή η επιλογή στο Evolution.

Όσο την κοινοποίηση των μηνυμάτων προς την λίστα, πάνε στην παρακάτω
σελίδα με τις ρυθμίσεις σου και δες την ρύθμιση "Avoid duplicate copies
of messages?"

http://lists.hellug.gr/mailman/options/migrate2linux/