home partition και λίγο squid

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Mon Jul 10 18:46:15 EEST 2006

On 2006-07-10 16:23, Θωμάς <tomkmbox-hellug at yahoo.gr> wrote:
>Giorgos Keramidas <keramida at ceid.upatras.gr> έγραψε:

> Πράγματι. Δάσκαλος στο επάγγελμα και τώρα που λείπει και η γυναίκα,
> ό,τι προλάβω... -)

Χεχεχε!  Καλά τη μυρίστηκα τη δουλειά δηλαδή :)

> Απορία: Θα μπορούσε το swap ή το home partition να είναι logical μέσα
> σ' ένα extended ?

Ναι.  Η γενική ιδέα στο Linux είναι ότι το σύστημα έχει κάποιες
"συσκευές".  Αυτές μπορεί να έχουν ένα ή περισσότερα "partitions".

Το πώς ακριβώς θα γίνουν mount ή με τι τρόπο θα χρησιμοποιούνται αυτά τα
"partitions", είναι στο χέρι σου.

Τί δίσκους έχεις, τί partitions έχουν τώρα και τί έχει το fstab από την
κάθε διανομή που έχεις στήσει;

> Φαντάζομαι ότι θα αντιγράψω απ' το /etc/fstab toy Ubuntu τη γραμμή που
> αφορά το /home sto /etc/fstab toy Fedora, αφού πρώτα μεταφέρω το
> περιεχόμενο του υπάρχων home.

Δε χρειάζεται να 'μεταφέρεις' τίποτα.  Απλά δείχνεις το `/home' entry
όλων των Linux στον ίδιο χώρο και με λίγο φροντίδα (όπως π.χ. τα user ID
και group ID που έχεις ο χρήστης σου να είναι ίδια σε όλα τα Linux),
μπορείς να έχεις *ΕΝΑ* `/home' partition το οποίο βλέπουν με τον ίδιο
ακριβώς τρόπο όλα τα Linux installs που έχεις κάνει ως τώρα.

> Τώρα, παρατηρώντας τη δική σου κατάτμηση αναρωτιέμαι αν εκτός από το
> /home, το swap και ίσως κάποιο fat32 partition θα μπορούσε και κάποιο
> άλλο να είναι κοινό μεταξύ τους.

Φυσικά.

Θα πρέπει να μου πεις πιο πολλές λεπτομέρειες για τους δίσκους και τα
partitions που έχεις για να σου πω τί μπορεί να μοιραστεί, από ποιούς
και πώς, αλλά γενικά (μέσα σε κάποια λογικά πλαίσια) σχεδόν τίποτα δεν
είναι ακατόρθωτο.

ΥΓ. Ο mail client σου δεν κάνει 'quote' το αρχικό μήνυμα με κάποιο
standard χαρακτήρα, παραθέτει το δικό σου κείμενο ακριβώς από κάτω από
αυτό στο οποίο απαντάς, χωρίς καμία ένδειξη για το κάθε μέρος, και
στέλνει HTML email.

Αν δεν σου είναι ιδιαίτερος κόπος, ρύθμισέ το να στέλνει τουλάχιστον την
plain text μορφή του μηνύματος με κάποιο διακριτικό όπως το "> " για το
αρχικό email.  Αλλιώς δεν φαίνεται πολύ ξεκάθαρα ποιο κείμενο έγραψες
εσύ και ποιό είναι μέρος του κειμένου στο οποίο απαντάς.

Αυτό σημαίνει πως το μήνυμά σου φαίνεται κάπως έτσι:

    http://people.freebsd.org/~keramida/email/noquote.png

Πρόσεξε πως η δεύτερη παράγραφος είναι κείμενο που έγραψα εγώ, η τρίτη
κείμενο δικό σου, αλλά δεν υπάρχει κανένα διακριτικό σημάδι που να το
δείχνει αυτό :(