home partition και λίγο squid

Thanos pampo at freemail.gr
Mon Jul 10 19:29:27 EEST 2006

Giorgos Keramidas wrote:

> μπορείς να έχεις *ΕΝΑ* `/home' partition το οποίο βλέπουν με τον ίδιο
> ακριβώς τρόπο όλα τα Linux installs που έχεις κάνει ως τώρα.

Θεωρητικά γίνεται. Αλλά... κάπου-κάποτε, όταν έκανα τα πρώτα μου βήματα
στο Linux, είχα διαβάσει ένα άρθρο που δεν το πρότεινε καθώς πολλές
διανομές έχουν custom ρυθμίσεις σε αρκετές εφαρμογές που ίσως να μην
καταλάβει μια άλλη διανομή με αποτέλεσμα να δημιουργούνται προβλήματα.
Αυτά σύμφωνα με το άρθρο πάντα για το οποίο δεν έχω/θυμάμαι περισσότερες
λεπτομέρειες. Ποια η άποψή σου/σας;