upgrading Ubuntu Breezy to Dapper

Thanos pampo at freemail.gr
Mon Jun 26 11:21:56 EEST 2006

Antonis Christofides wrote:

> Εγώ έκανα upgrade τρία μηχανήματα από breezy -> dapper.  Τα δύο νομίζω
> δεν έβγαλαν κιχ, ενώ το τρίτο είχε κάμποσα προβλήματα dependencies που
> τα έλυσα με το χειροκίνητο.  Βέβαια μιλάμε για universe και
> multiverse.  Είμαι βέβαιος ότι αν έχεις μόνο το αυστηρά supported
> κομμάτι, το σύστημα ούτε καν θα σκεφτεί να βγάλει κιχ.

Θα συμφωνήσω. Αυτό διαπίστωσα και εγώ. Χθες βράδυ ανακάλυψα πως έχω
κάποια προβλήματα με τον totem-xine που εγκατέστησα εγώ σε αντίθεση με
τον totem του main που χρησιμοποιεί gstreamer αν δεν κάνω λάθος.

Υπάρχει τρόπος με aptitute/apt-get να εξαναγκάσω την επανεγκατάσταση
κάποιου πακέτου χωρίς αυτό να φαίνεται να έχει προβλήματα με εξαρτήσεις?