upgrading Ubuntu Breezy to Dapper

Antonis Christofides anthony at itia.ntua.gr
Mon Jun 26 11:08:22 EEST 2006

Thanos wrote:
> Δεν γνωρίζω για εσάς. αλλά εγώ δεν είχα καταφέρει ποτέ μα ποτέ να
> αναβαθμίσω τα Windows από

Έχουν upgrade τα windows;  Νόμιζα ότι στερούνται αυτού του feature.

Εγώ έκανα upgrade τρία μηχανήματα από breezy -> dapper.  Τα δύο νομίζω
δεν έβγαλαν κιχ, ενώ το τρίτο είχε κάμποσα προβλήματα dependencies που
τα έλυσα με το χειροκίνητο.  Βέβαια μιλάμε για universe και
multiverse.  Είμαι βέβαιος ότι αν έχεις μόνο το αυστηρά supported
κομμάτι, το σύστημα ούτε καν θα σκεφτεί να βγάλει κιχ.

Παρεμπιπτόντως, νομίζω ότι το μήνυμα "file modified by the maintainer
and by you or by a script" μου το βγάνει ενίοτε χωρίς να έχω πειράξει
κάτι απ' τα defaults.  Δεν μπορώ να το πω με απόλυτη βεβαιότητα, αλλά
από τις άπειρες φορές που το έχω δει ανά τα έτη έχω την αίσθηση ότι
μερικές φορές δεν έπρεπε να βγαίνει.  Ξέρει τίποτε κανείς;