upgrading Ubuntu Breezy to Dapper

Thanos pampo at freemail.gr
Mon Jun 26 16:12:59 EEST 2006

Thanos wrote:
> Γεια σας!
>
> Σήμερα αναβάθμισα το Ubuntu Breezy σε Dapper, αν και κάπως αργά καθώς το
> Dapper είναι ήδη έξω ένα μήνα, αλλά θα ήθελα να γράψω πέντε σχόλια -
> παρατηρήσεις μήπως και κάποιος εκεί έξω χρειαστεί κάποια πρώτη άποψη.

Ακόμη κάτι που ίσως κάποιος χρειαστεί.

Κατά την αναβάθμιση έιδα πως προστέθηκαν κάποια έξτρα αγγλικά locales
καθώς και τα Κυπριακά. Εγώ πχ χρειάζομαι μόνο τα en_US και τα el_GR.
Τρέχοντας dpkg-reconfigure locales το μόνο που βγάζει στο Dapper είναι
ένα μήνυμα που λέει "Generating locales..." και απο κάτω εμφανίζεται όλη
η λίστα με τα locales που έχει το σύστημα. Δηλαδή, δεν εμφανίζεται το
κλασικό μπλε γραφικό περιβάλλον που σου δίνει την επιλογή να διαλέξεις
ποια locales θέλεις όπως στο Breezy και το Debian. Στο internet υπάρχουν
πολλές αναφορές σε αυτή την αλλαγή και πολλοί το χαρακτηρίζουν ως
πρόβλημα (θα συμφωνήσω) και bug.

Η χειροκίνητη λύση που βρήκα να προτείνει κάποιος βρίσκεται στο

/var/lib/locales/supported.d

Τροποποίησα τα αρχεία en και el που βρίσκονται εκεί και έτρεξα ξανά
dpg-reconfigure locales. Νομίζω πως αυτό είναι αν και στην οθόνη
υποδοχής του gdm, στις επιλογές, στην λίτα με τις γλώσσες εμφανίζονται
και όλα τα άλλα αγγλικά locales και τα κυπριακά που υποτίθεται πως έβγαλα.