upgrading Ubuntu Breezy to Dapper

Ioannis Dimakos idimakos at upatras.gr
Sun Jun 25 01:51:33 EEST 2006

Ακολούθησα και εγώ τον ίδιο δρόμο αλλά με λιγότερη επιτυχία

Είχα ubuntu breezy αλλά λίγο μπασταρδεμένο με εφαρμογές περιβάλλοντος
gnome και κάποιες από περιβάλλον kde.  Η προσπάθεια αναβάθμισης μέσω CD
και δικτύου πήρε πολλή ώρα.  Μετά το reboot δεν είχα ήχο ούτε και usb
εκτυπωτή.

Αν το είχες στείλει λίγο νωρίτερα, ίσως ακολουθούσα όσα έκανες.  εγώ
προτίμησα ένα clean install.  Αυτό έγινε πολύ γρηγορότερα από την
αναβάθμιση και δεν έδωσε προβλήματα.

Σε γενικές γραμμές, η καλύτερη λινουξ διανομή των τελευταίων ετών.

ΙΚΔ

--
Ioannis C. Dimakos, Ph.D.
University of Patras