upgrading Ubuntu Breezy to Dapper

Thanos pampo at freemail.gr
Sun Jun 25 12:25:07 EEST 2006

Ioannis Dimakos wrote:
> Ακολούθησα και εγώ τον ίδιο δρόμο αλλά με λιγότερη επιτυχία
>
> Είχα ubuntu breezy αλλά λίγο μπασταρδεμένο με εφαρμογές περιβάλλοντος
> gnome και κάποιες από περιβάλλον kde.

Ότι εφαρμογές και να έχει ένα μηχάνημα αρκεί να έχει εγκατεστημένο τo
πακέτο ubuntu-desktop ή kubuntu-desktop. Χωρίς αυτό θα υπάρξουν
προβλήματα στην αναβάθμιση όπως περιγράφει το σχετικό howto.

> Η προσπάθεια αναβάθμισης μέσω CD και δικτύου πήρε πολλή ώρα. Μετά το
> reboot δεν είχα ήχο ούτε και usb εκτυπωτή.

Όπως εξήγησα ο ήχος λύθηκε μετά το aptitude -f dist-upgrade. Τώρα για
τον εκτυπωτή, έχεις δίκιο! Μετά το μήνυμά σου δοκίμασα να εκτυπώσω χωρίς
αποτέλεσμα αλλά το πρόβλημα είναι πολύ μικρό.

Σύστημα \ Διαχείριση συστήματος \ Εκτυπώσεις. Επιλέγεις τον εκτυπωτή \
δεξί κλικ \ Ιδιότητες \ καρτέλα Σύνδεση. Για κάποιο λόγο ήταν επιλεγμένο
μετά την αναβάθμιση το "Εκτυπωτής δικτύου" και όχι το "Τοπικός εκτυπωτής".

> Αν το είχες στείλει λίγο νωρίτερα, ίσως ακολουθούσα όσα έκανες.  εγώ
> προτίμησα ένα clean install.  Αυτό έγινε πολύ γρηγορότερα από την
> αναβάθμιση και δεν έδωσε προβλήματα.

Ένα clean install έχει πάντα καλύτερα αποτελέσματα και λιγότερους
πονοκεφάλους αλλά για πρώτη φορά καλά τα πήγα! Συγνώμη που δεν σε πρόλαβα...