Re: Ερώτηση για APT HOWTO -- χρήση του APT τοπικά

microminima microminima at gmail.com
Fri Mar 17 13:42:36 EET 2006

 Thanos wrote:
> Ρίξε μια ματιά στο man της apt-zip... Ελπίζω να σε βολεύει... Εγώ την
> χρησιμοποιώ με το usb-stick που έχω τρέχοντας ένα Linux Live CD στον
> υπολογιστή του γραφείου που έχουμε μόνο Windows.

Είσαι σωστός! Ακριβώς αυτό (με usb-stick) θέλω να κάνω κι εγώ! Θα το ψάξω.
Στο μεταξύ έμαθα ότι μπορείς να εγκαταστήσεις .deb αρχεία (που τα κατεβάζεις
από όπου θες και τα μεταφέρεις στον υπολογιστή σου) με την εντολή:
"dpkg -i filename.deb"

PS: Παρεμπιπτόντως επειδή παρακολουθώ τα πρόσφατα μηνύματα σου να σε
ενημερώσω ότι εγώ εγκατέλειψα την debian testing γιατί τα προβλήματα που
βγήκαν (αν και μικρά) ήταν παρά πολλά. Τώρα «παλεύω» με το kubuntu, που στο
κάτω κάτω κι αυτό debian είναι αλλά νομίζω ότι έχω καταλήξει οριστικά με το
θέμα των διανομών