Ερώτηση για APT HOWTO -- χρήση του APT τοπικά

Thanos pampo at freemail.gr
Fri Mar 17 13:58:08 EET 2006

microminima wrote:

> Είσαι σωστός! Ακριβώς αυτό (με usb-stick) θέλω να κάνω κι εγώ! Θα το ψάξω.
> Στο μεταξύ έμαθα ότι μπορείς να εγκαταστήσεις .deb αρχεία (που τα κατεβάζεις
> από όπου θες και τα μεταφέρεις στον υπολογιστή σου) με την εντολή:
> "dpkg -i filename.deb"

Ο μόνος περιορισμός είναι στο να μπορέσεις να τρέξει το script που
δημιουργεί η apt-zip-list στη δουλειά σου. Από εκεί και πέρα όλα είναι
αυτόματα, εξαρτήσεις, κτλ.

Ναι γίνεται και χειροκίνητα με την dpkg αλλά θα πρέπει να κατεβάσεις
χειροκίνητα και τις όποιες εξαρτήσεις.

> PS: Παρεμπιπτόντως επειδή παρακολουθώ τα πρόσφατα μηνύματα σου να σε
> ενημερώσω ότι εγώ εγκατέλειψα την debian testing γιατί τα προβλήματα που
> βγήκαν (αν και μικρά) ήταν παρά πολλά. Τώρα «παλεύω» με το kubuntu, που στο
> κάτω κάτω κι αυτό debian είναι αλλά νομίζω ότι έχω καταλήξει οριστικά με το
> θέμα των διανομών

Η βασική μου διανομή είναι το Ubuntu καθώς είναι Debian based αλλά από
την άλλη έχει πιο σύγχρονα πακέτα. Με την Debian testing πειραματίζομαι
και όπως κατάλαβες δεν καταφέρνω και πολλά. ;-)