Ερώτηση για APT HOWTO -- χρήση του APT τοπικά

Thanos pampo at freemail.gr
Fri Mar 17 13:35:03 EET 2006

microminima wrote:

> Δεν μ' ενδιαφέρει να έχω backup των αρχείων
> Θέλω να κάνω μία τοπική «πηγή» των πακέτων, διότι στη δουλειά μου μπορώ να
> κατεβάζω πολύ γρήγορα μεγάλα αρχεία, τα οποία δεν χρειάζεται να περιμένω
> πότε θα κατέβουν στον υπολογιστή του σπιτιού μου.

Ωραία! Δεν γνωρίζω να σου απαντήσω για το αρχείο "παράκαμψης" που
αναφέρεις. Όμως μπορεί να σε βολεύει το παρακάτω.

Υπάρχει η apt-zip η οποία είναι ακριβώς γι' αυτό το σκοπό. Να
ενημερώνεις δηλαδή συστήματα που δεν έχουν πρόσβαση στο δίκτυο ή έχουν
αργή. Έμαθα για την ύπαρξη της πριν από κανένα μήνα όταν έκανα μια
παραπλήσια ερώτηση με τη δική σου σ' αυτή εδώ τη λίστα! :-)

Εσύ χρειάζεται να έχεις ενημερωμένη την λίστα των πακέτων (apt-get
update) στο μηχάνημα του σπιτιού και μετά με την apt-zip μπορείς να
εγκαταστήσεις καινούργια προγράμματα ή να κάνεις update με την apt-zip.

Ρίξε μια ματιά στο man της apt-zip... Ελπίζω να σε βολεύει... Εγώ την
χρησιμοποιώ με το usb-stick που έχω τρέχοντας ένα Linux Live CD στον
υπολογιστή του γραφείου που έχουμε μόνο Windows.