Re: Ερώτηση για APT HOWTO -- χρήση του APT τοπικά

microminima microminima at gmail.com
Fri Mar 17 13:04:11 EET 2006

Thanos wrote:
> Για να καταλάβω... Θέλεις να κρατάς κάποιο backup των αρχείων που
> κατεβαίνουν αυτόματα με την apt-get για μελλοντική χρήση, ή να κάνεις
> μια τοπική "πηγή" των πακέτων;

Δεν μ' ενδιαφέρει να έχω backup των αρχείων
Θέλω να κάνω μία τοπική «πηγή» των πακέτων, διότι στη δουλειά μου μπορώ να
κατεβάζω πολύ γρήγορα μεγάλα αρχεία, τα οποία δεν χρειάζεται να περιμένω
πότε θα κατέβουν στον υπολογιστή του σπιτιού μου.
Είμαι βέβαιος ότι διαβάζω το σωστό κομμάτι (το έχω παραθέσει ολόκληρο στο
τέλος του μηνύματός μου) απλά μου φαίνεται λίγο δυσνόητο. Διάβασα το APT
HOWTO και σε αγγλικά. Δυστυχώς γράφουν ακριβώς τα ίδια χωρίς να δίνουν
περισσότερες διευκρινίσεις. Αυτό που με μπερδεύει είναι όσα αναφέρονται
σχετικά με το αρχείο «παράκαμψης», που περιγράφει το APT HOWTO. Επίσης με
μπερδεύει ο τρόπος σύνταξης της εντολής που πρέπει να δώσω σε περίπτωση που
δεν χρησιμοποιήσω αρχείο «παράκαμψης» (το οποίο παρεμπιπτόντως δεν έχω
καταλάβει σε τι ακριβώς χρειάζεται)