Ελληνικά σε debian testing - δεν μπορώ να γράψω ελληνικά

Kostas Papadimas pkst at gmx.net
Wed Mar 8 18:43:04 EET 2006

Στις 08-03-2006, ημέρα Τετ, και ώρα 18:28 +0200, ο/η microminima έγραψε:
> Ελληνικά:
>
> Δεν βρίσκω κάποια ουσιώδη διαφορά σε σχέση με το δικό μου και δεν μπορώ να
> καταλάβω αν πρέπει να αλλάξω κάτι. Οι ρυθμίσεις που είναι διαφορετικές
> (Driver "kbd" έναντι Driver "keyboard" και Option "XkbModel" "pc105" έναντι
> Option "XkbModel" "pc104") δεν νομίζω ότι έχουν σχέση με την αλλαγή από
> αγγλικά σε ελληνικά και αντίστροφα. Ίσως να δοκιμάσω το Driver "kbd" να δω
> αν θα υπάρξει αλλαγή.
>
> Επίσης, βλέπω το locale που παρέθεσες αλλά δεν ξέρω σε ποιο αρχείο μπορώ εγώ
> [...]

1) Απενεργοποίησε το kkbswitch ώστε να μην παρεμβαίνει στις ρυθμίσεις
του X
2) Με την εντολη dpkg-reconfigure locales  (ρίξε και μιατιά στο
http://www.debian.gr/?q=node/24 να μην πηγαίνβει και χαμένος ο κόπος του
Μαργαρίτη ;-) )