Re: Ελληνικά σε debian testing - δεν μπορώ να γράψω ελληνικά

microminima microminima at gmail.com
Wed Mar 8 18:28:09 EET 2006

> Να το InputDevice section από το breezy ubuntu μου, όπου γράφω κανοικά
Ελληνικά:
> Section "InputDevice"
> Identifier "Generic Keyboard"
> Driver "kbd"
> Option "CoreKeyboard"
> Option "XkbRules" "xorg"
> Option "XkbModel" "pc105"
> Option "XkbLayout" "us,el"
> Option "XkbOptions" "grp:alt_shift_toggle"
> EndSection

Δεν βρίσκω κάποια ουσιώδη διαφορά σε σχέση με το δικό μου και δεν μπορώ να
καταλάβω αν πρέπει να αλλάξω κάτι. Οι ρυθμίσεις που είναι διαφορετικές
(Driver "kbd" έναντι Driver "keyboard" και Option "XkbModel" "pc105" έναντι
Option "XkbModel" "pc104") δεν νομίζω ότι έχουν σχέση με την αλλαγή από
αγγλικά σε ελληνικά και αντίστροφα. Ίσως να δοκιμάσω το Driver "kbd" να δω
αν θα υπάρξει αλλαγή.

Επίσης, βλέπω το locale που παρέθεσες αλλά δεν ξέρω σε ποιο αρχείο μπορώ εγώ
να δω το δικό μου για να κάνω τις αλλαγές. Αν μπορείς διαφώτισέ με ως προς
αυτό