Re: Ελληνικά σε debian testing - δεν μπορώ να γράψω ελληνικά

microminima microminima at gmail.com
Wed Mar 8 20:05:37 EET 2006

> 1) Απενεργοποίησε το kkbswitch ώστε να μην παρεμβαίνει στις ρυθμίσεις
> του X
> 2) Με την εντολη dpkg-reconfigure locales (ρίξε και μιατιά στο
> http://www.debian.gr/?q=node/24 να μην πηγαίνβει και χαμένος ο κόπος του
> Μαργαρίτη ;-) )

το πρόβλημα υπήρχε και πριν εγκαταστήσω το kkbswitch. Επίσης με την εντολή
dpkg-reconfigure locales έχω κάνει τις ίδιες ρυθμίσεις που χρησιμοποιώ και
στην debian stable που επίσης είναι εγκατεστημένη στον υπολογιστή μου. Στην
stable γράφω κανονικά ελληνικά και αγγλικά ενώ το περιβάλλον του KDE
εμφανίζεται εξολοκλήρου στα αγγλικά. Θα το ξαναρυθμίσω και θα σας γράψω
αποτελέσματα