upgrading Debian stable to testing - packages kept back

ΓΙΑΚΟΥΒΗΣ ΣΤΑΥΡΟΣ giakouvis at makthes.gr
Fri Feb 17 11:59:31 EET 2006

Thanos wrote:
> [...]
εδώ και πέρα στο αρχείο /etc/apt/sources.list για την testing?

> Δεν το καταλαβαίνω ακριβώς το ερώτημά σου. :-(

Τα είχα λίγο μπερδεμένα στο μυαλό μου και πίστευα ότι η λίστα των πηγών
έπρεπε να γραφτεί με συγκεκριμένο τρόπο και με διαφοροποιημένο σε κάθε
χρήστη μόνο τον σέρβερ από τον οποίο θα αντλεί τα πακέτα. Τέλος πάντων, με
κάλυψες με τις υπόλοιπες απαντήσεις σου

Thanos wrote:
> netselect spark.net.gr ftp.ntua.gr softnet.tuc.gr
>
> θα σου επιστρέψει τον server που είσαι "κοντύτερα".

Σ' ευχαριστώ πολύ για αυτή την απάντηση! (μα είναι εκπληκτικό ότι υπάρχουν
τέτοια εργαλεία που ταυτόχρονα είναι και τόσο απλά για το χρήστη!)

Thanos wrote:
> Νομίζω πως γενικά οι http είναι πιο γρήγοροι αλλά μπορεί να κάνω και
λάθος.

Ελπίζω να μου δώσει - πρακτικά - τη σωστή απάντηση η εντολή netselect.
Διαφορετικά θα προτιμήσω http, στους οποίους ήδη είχα καταλήξει και έπειτα
από έρευνα που έκανα παλιότερα, απλά δεν θυμάμαι το λόγο και γι' αυτό
ξαναρώτησα

Thanos wrote:
> Επισυνάπτω το sources.list που χρησιμοποιούσα στην stable. Στην αρχή
> είναι τα 2 DVD της έκδοσης. Στη συνέχεια τα security updates και μετά η
> stable έκδοση στον server.

Καταρχήν σ' ευχαριστώ. Κατά δεύτερων, αν κατάλαβα καλά οι πηγές της stable
δεν θα μου χρειαστούν στον εξής. Το ότι μου τις έστειλες με μπέρδεψε λίγο.
Θα τις αγνοήσω.

Thanos wrote:
> Στην testing το μόνο που χρειάζεται είναι να έχεις κάτι σαν το παρακάτω:
>
> deb http://ftp.ntua.gr/pub/linux/debian/ testing main contrib

Δηλαδή στο εξής το αρχείο sources.list θα έχει μόνο μία σειρά. Ακριβώς την
ίδια με παραπάνω αλλά με παραπομπή στον σέρβερ που είναι καταλληλότερος για
μένα. Κάνω λάθος?

Thanos wrote:
> Η testing ίσως να σου δημιουργήσει κάποια προβλήματα σταθερότητας ή άλλα
> που θα πρέπει να τα ψάξεις και να παιδευτείς για να τα λύσεις! Εμένα δεν
> με πειράζει αλλά δεν θα ήταν καλό να απογοητευτείς από το Linux από μια
> testing έκδοση και να φύγεις! ;-)

Μα παντού διαβάζω ότι στην πράξη είναι απόλυτα σταθερή και η testing.
Εξάλλου χρησιμοποιώ μόνο λίγα βασικά πακέτα (KDE, openoffice, firefox άντε
και nicotine). Δεν νομίζω ότι υπάρχει περίπτωση να απογοητευτώ. Και σε
τελική ανάλυση με τέτοια υποστήριξη που βρίσκω εδώ μέσα ότι πρόβλημα και να
αντιμετωπίσω θα λυθεί αμέσως.:)