upgrading Debian stable to testing - packages kept back

Thanos pampo at freemail.gr
Fri Feb 17 12:28:42 EET 2006

ΓΙΑΚΟΥΒΗΣ ΣΤΑΥΡΟΣ wrote:

> Σ' ευχαριστώ πολύ για αυτή την απάντηση! (μα είναι εκπληκτικό ότι υπάρχουν
> τέτοια εργαλεία που ταυτόχρονα είναι και τόσο απλά για το χρήστη!)

Ακριβώς την ίδια αντίδραση είχα και εγώ όταν τα ανακάλυψα! :-D

> Καταρχήν σ' ευχαριστώ. Κατά δεύτερων, αν κατάλαβα καλά οι πηγές της stable
> δεν θα μου χρειαστούν στον εξής. Το ότι μου τις έστειλες με μπέρδεψε λίγο.
> Θα τις αγνοήσω.

Ναι στο έστειλα για να δεις τις διαφορές με την testing.

> Δηλαδή στο εξής το αρχείο sources.list θα έχει μόνο μία σειρά. Ακριβώς την
> ίδια με παραπάνω αλλά με παραπομπή στον σέρβερ που είναι καταλληλότερος για
> μένα. Κάνω λάθος?

Ναι... απ' όσο γνωρίζω τουλάχιστο. Μια αυτή γραμμή φτάνει. Πρόσεξε πως
υπάρχει το http://ftp.ntua.gr και το ftp://ftp.ntua.gr. Περιέχουν
ακριβώς τα ίδια. Η μόνη διαφορά είναι το προτόκολο. Δεν το έχω ψάξει
τόσο πολύ με την netselect.

> Μα παντού διαβάζω ότι στην πράξη είναι απόλυτα σταθερή και η testing.
> Εξάλλου χρησιμοποιώ μόνο λίγα βασικά πακέτα (KDE, openoffice, firefox άντε
> και nicotine).

Και εγώ το ελπίζω να είναι έτσι μιας και εγώ τώρα ξεκινώ την testing!