upgrading Debian stable to testing - packages kept back

Thanos pampo at freemail.gr
Thu Feb 16 20:41:42 EET 2006

ΓΙΑΚΟΥΒΗΣ ΣΤΑΥΡΟΣ wrote:
> Με την ευκαιρία που γίνεται αυτή η συζήτηση να θέσω τρεις απορίες που έχω:
> 1) στο αρχείο /etc/apt/sources.list θα χρειαστεί μόνο να προσθέσω πηγές ή θα
> πρέπει να διαγράψω τις παλιές και να βάλω μόνο τις καινούργιες για την
> testing?

Κάνε ένα copy του sources.list σε κάποια τοποθεσία και ονόμασε το
sources.list.stable για να θυμάσαι τι είναι. Μετά άλλαξε το
/etc/apt/sources.list για να "βλέπει" την testing. Εννοείται πως θα
πρέπει να διαγράψεις τις αναφορές στη stable, ακόμα και για τα security
updates μιας και για την testing δεν υπάρχουν.

> 2) από πού μπορώ να αντιγράψω την λίστα των πηγών που θα χρησιμοποιώ από εδώ
> και πέρα στο αρχείο /etc/apt/sources.list για την testing?

Δεν το καταλαβαίνω ακριβώς το ερώτημά σου. :-(

> 3) Μένω Θεσσαλονίκη (και έχω σύνδεση DSL από την HOL, αν αυτό έχει κάποια
> σημασία). Ποιον σέρβερ μεταξύ spark.net.gr, ntua.gr και softnet.tuc.gr μου
> προτείνετε για να κάνω στο εξής τις αναβαθμίσεις των πακέτων?

Είσαι σίγουρος πως δουλεύουν τα spark.net.gr και softnet.tuc.gr; Μπορείς
να δεις σε ποιον server είσαι πιο κοντά με την netselect. Δηλαδή με:

netselect spark.net.gr ftp.ntua.gr softnet.tuc.gr

θα σου επιστρέψει τον server που είσαι "κοντύτερα".

> PS1. Αν μπορεί κάποιος να κάνει ένα copy-paste του περιεχομένου του αρχείου
> /etc/apt/sources.list που θα πρέπει να χρησιμοποιώ στο εξής θα με
> καταϋποχρέωνε.

Αν δεν με προλάβει κάποιος άλλος θα στο στείλω μόλις πάω στο σπίτι... :-D

> PS2. Και κάτι τελευταίο (για να καταλάβετε και πόσο άσχετος είμαι): τι με
> συμβουλεύεται να προτιμών ως πηγή για το /etc/apt/sources.list, FTP ή HTTP
> σέρβερς

Νομίζω πως γενικά οι http είναι πιο γρήγοροι αλλά μπορεί να κάνω και λάθος.

Όλα τα παραπάνω που σου ανέφερα και πολύ περισσότερα βρίσκονται το
apt-howto.

http://www.debian.org/doc/manuals/apt-howto/index.en.html

Η testing ίσως να σου δημιουργήσει κάποια προβλήματα σταθερότητας ή άλλα
που θα πρέπει να τα ψάξεις και να παιδευτείς για να τα λύσεις! Εμένα δεν
με πειράζει αλλά δεν θα ήταν καλό να απογοητευτείς από το Linux από μια
testing έκδοση και να φύγεις! ;-)