upgrading Debian stable to testing - packages kept back

ΓΙΑΚΟΥΒΗΣ ΣΤΑΥΡΟΣ giakouvis at makthes.gr
Thu Feb 16 20:05:05 EET 2006

Με την ευκαιρία που γίνεται αυτή η συζήτηση να θέσω τρεις απορίες που έχω:
1) στο αρχείο /etc/apt/sources.list θα χρειαστεί μόνο να προσθέσω πηγές ή θα
πρέπει να διαγράψω τις παλιές και να βάλω μόνο τις καινούργιες για την
testing?
2) από πού μπορώ να αντιγράψω την λίστα των πηγών που θα χρησιμοποιώ από εδώ
και πέρα στο αρχείο /etc/apt/sources.list για την testing?
3) Μένω Θεσσαλονίκη (και έχω σύνδεση DSL από την HOL, αν αυτό έχει κάποια
σημασία). Ποιον σέρβερ μεταξύ spark.net.gr, ntua.gr και softnet.tuc.gr μου
προτείνετε για να κάνω στο εξής τις αναβαθμίσεις των πακέτων?

PS1. Αν μπορεί κάποιος να κάνει ένα copy-paste του περιεχομένου του αρχείου
/etc/apt/sources.list που θα πρέπει να χρησιμοποιώ στο εξής θα με
καταϋποχρέωνε.

PS2. Και κάτι τελευταίο (για να καταλάβετε και πόσο άσχετος είμαι): τι με
συμβουλεύεται να προτιμών ως πηγή για το /etc/apt/sources.list, FTP ή HTTP
σέρβερς