Fw: upgrading Debian stable to testing - packages kept back

ΓΙΑΚΟΥΒΗΣ ΣΤΑΥΡΟΣ giakouvis at makthes.gr
Wed Feb 15 21:17:24 EET 2006

> :-( Ουφ! Αυτά τα εργαλεία του Debian Package Manager είναι ατελείωτα!
> Αλλά και απίστευτα δυνατά! ;-)
>
> Ευχαριστώ και τους δύο...
> --

Συγνώμη ρε παιδιά, αν κάνω τις απαραίτητες αλλαγές στο sources.list (που δεν
ξέρω πως γίνεται αυτό αλλά θα το ψάξω) και στη συνέχεια δώσω την εντολή
apt-get dist-upgrade και μόνο, μπορώ να αναβαθμίσω τη διανομή μου από stable
σε testign?

Δεν χρειάζεται να κάνω τίποτα αλλό?

PS: με την ευκαιρία η αλλαγή στο sources.list γίνεται με κάποιο τρόπο μέσα
από το QPackage ή από το synaptic?