upgrading Debian stable to testing - packages kept back

Thanos pampo at freemail.gr
Wed Feb 15 21:33:32 EET 2006

ΓΙΑΚΟΥΒΗΣ ΣΤΑΥΡΟΣ wrote:

> Συγνώμη ρε παιδιά, αν κάνω τις απαραίτητες αλλαγές στο sources.list (που δεν
> ξέρω πως γίνεται αυτό αλλά θα το ψάξω)

Το sources.list [1] βρίσκεται στο /etc/apt/ και είναι ένα απλό αρχείο
κειμένου. Εκεί μέσα ρυθμίζεις από ποιον server θα έρθουν τα πακέτα αλλά
και από ποια έκδοση.

> και στη συνέχεια δώσω την εντολή apt-get dist-upgrade και μόνο, μπορώ
>  να αναβαθμίσω τη διανομή μου από stable σε testign?

Ναι! Στη δική μου περίπτωση θα κατεβάσει περίπου 300 πακέτα συνολικού
μεγέθους ~190ΜΒ. Σε περίπτωση "μεγάλων αλλαγών", όπως στη δική μου, που
μεταβαίνει από Xfree86 σε X.org σίγουρα θα πρέπει να αλλάξω κάποια paths
για τα fonts και το αρχείο ρυθμίσεων αλλά δεν το έχω ψάξει ακόμη.

[1]http://www.debian.org/doc/manuals/apt-howto/ch-basico.en.html#s-sources.list