aDSL modem, scanner

Fanis Dokianakis madf at hellug.gr
Sun Nov 13 23:46:08 EET 2005

On Sun, Nov 13, 2005 at 11:01:57PM +0200, Ermis wrote:
> Το ερώτημά μου είναι:
>
> έχετε κάποιο aDSL modem ή router και scanner που να
> σας το έχει δει
> άνετα το SUSE 9.3 ή το 10, ώστε να μην
> ταλαιπωρηθώ πολύ με ψαξίματα σε
> ιστοσελίδες και με πολύ εξειδικευμένα
> προϊόντα;

Υποστηρίζονται όλα τα ethernet modems (αυτά που έχουν και θύρα ethernet)
επίσης υποστηρίζονται και πολλά usb based αλλά θέλουν οδηγούς που σχεδόν
σίγουρα υπάρχουν στο suse, πχ το crypto f200 (usb μόνο) είναι conexant
based και θέλει τον ανάλογο driver. Η προτασή μου είναι ένα οποιοδήποτε
ethernet based modem (ότι πληρώνεις παίρνεις όμως, γιατί ορισμένα φθηνά
modems δυσκολεύονται με τα p2p)

Απέφυγε τους Canon Lide άλλοι δουλεύουν και άλλοι καθόλου. Δες στο
http://www.sane-project.org/sane-mfgs.html

Φάνης