aDSL modem, scanner

Γιάννης Δημάκος idimakos at upatras.gr
Mon Nov 14 09:30:50 EET 2005

On Κυρ, Νοέμβριος 13, 2005 23:01, Ermis wrote:
> [...]
> aDSL router -> full support -> DeTeWe AG & Co. KG -> OpenCorn 40dsl
>
> Πήγα σε ΠΛΑΙΣΙΟ, MULTIRAMA Καλλιθέας και βρήκα διαθέσιμα τα εξής:
>
> ΠΛΑΙΣΙΟ -> NetGear router (με firewall, NAT, SPI)
> MULTIRAMA -> Crypto F320
>
> Όταν ζήτησα αυτά που είχε βρει εγώ η άγνοια των υπαλλήλων ήρθε στο
> προσκήνιο και όταν ζήτησα παραγγελία από εξωτερικό μου είπαν αδύνατο,
> μόνο μέσω δικτύου και πιστωτικής. Όταν ζήτησα να μου πουν αν κάποιο
> από τα υπάρχοντα θα δούλευε με σιγουριά σε Λίνουξ, πάλι άγνοια. Ο 1 δε
> στο Πλαίσιο, μου είπε ότι Λίνουξ είχε ο αδεφός του και έκανε

Για scanners, η πρώτη σου αναζήτηση θα πρέπει να είναι στη σελίδα
http://www.sane-project.org/

Για modem, εγώ από το καλοκαίρι χρησιμοποιώ το US Robotics 9106 το οποίο
με απάλλαξε από το βραχνά που λέγεται usb modem.  Έχει firewall, δίνει 4
πόρτες για καλώδιο με κάρτα δικτύου (άρα στήνεις το δικό σου μικρό δίκτυο
στο σπίτι), και φυσικά προσφέρει και wifi πρόσβαση.  Το βρήκα στο
mgmanager kai είμαι πολύ ευχαριστημένος.

αυτάαα,

ικδ