aDSL modem, scanner

Ermis agelioforos at gmail.com
Sun Nov 13 23:01:57 EET 2005

Έχοντας το SUSE 9.3 και θέλοντας να προσπαθήσω να βρω συμβατό aDSL
modem ή router και scanner είπα να κάνω ένα ψαξιματάκι στον ιστό
πρώτα. Βρήκα αυτά:

aDSL modem -> full support -> Telekom AG -> Teledat 300 LAN
aDSL router -> full support -> DeTeWe AG & Co. KG -> OpenCorn 40dsl

Πήγα σε ΠΛΑΙΣΙΟ, MULTIRAMA Καλλιθέας και βρήκα διαθέσιμα τα εξής:

ΠΛΑΙΣΙΟ -> NetGear router (με firewall, NAT, SPI)
MULTIRAMA -> Crypto F320

Όταν ζήτησα αυτά που είχε βρει εγώ η άγνοια των υπαλλήλων ήρθε στο
προσκήνιο και όταν ζήτησα παραγγελία από εξωτερικό μου είπαν αδύνατο,
μόνο μέσω δικτύου και πιστωτικής. Όταν ζήτησα να μου πουν αν κάποιο
από τα υπάρχοντα θα δούλευε με σιγουριά σε Λίνουξ, πάλι άγνοια. Ο 1 δε
στο Πλαίσιο, μου είπε ότι Λίνουξ είχε ο αδεφός του και έκανε
πειράματα.

scanners:

Υποστηριζόμενα:

CANON:

1) CanoScan fb630u
2) CanoScan LIDE20
3) CanoScan LIDE30
4) CanoScan N1220U
5) CanoScan N1240U
6) CanoScan N650U/N656U
7) CanoScan N670U/N676U

Από αυτά βρήκα μόνο στο ΠΛΑΙΣΙΟ το CanoScan LIDE25. Λέτε να το δει;
Εϊναι αρκετά φτηνό, χαμηλής ανάλυσης και ταχύτητας. Γύρω στα 70 ευρώ
κοστίζει.

EPSON:

1) Βρήκα στο ΠΛΑΙΣΙΟ το Epson Perfection 3170 PHOTO το οποίο
υποστηρίζεται πλήρως. Εϊναι αρκετά πιο ακριβό από το άλλο (160 ευρώ)
αλλά σκίζει και σε ανάλυση και σε ταχύτητα (συγκριτικά με το άλλο
πάντα).

Το ερώτημά μου είναι:

έχετε κάποιο aDSL modem ή router και scanner που να σας το έχει δει
άνετα το SUSE 9.3 ή το 10, ώστε να μην ταλαιπωρηθώ πολύ με ψαξίματα σε
ιστοσελίδες και με πολύ εξειδικευμένα προϊόντα;

όλοι μου λένε να πάρω aDSL router zyxel. Εϊναι λέει η καλύτερη μάρκα γι
αυτό και η ακριβότερη. Μπορείτε να μου προτείνετε κάποιο συγκεκριμένο
μοντέλο που να δουλεύει τσεκαρισμένα και άνετα με το SUSE 9.3;