ubuntu 5.10 - package lists

Konstantinos Togias ktogias at math.upatras.gr
Thu Nov 3 16:45:42 EET 2005

On 11/3/05, Thanos <pampo at freemail.gr> wrote:
> Thanos wrote:
> Επανέρχομαι με περισσότερα στοιχεία. Στο Ubuntu 5.10 υπάρχει η
> δυνατότητα για αυτόματες ενημερώσεις (Update Manager). Αυτό το εργαλείο
> κάπου έχει την επιλογή να ελέγχει για ενημερώσεις αυτόματα. Δεν ξέρω πως
> δουλεύει αλλά ποτέ δεν μου έβγαζε μήνυμα εκτός και αν έκανα έγω
> ενημέρωση με apt-get update. Το απενεργοποίησα και μέχρι στιγμής δεν έχω
> χάσει τις λίστες των πακέτων.

Το βρήκες... Ο δαίμωνας που κάνει αυτόματα apt-get update είναι αυτός
που σβήνει σε τακτά χρονικά διαστήματα τα cached πακέτα.

Ο δαίμωνας αυτός ελέγχεται από το update manager (Σύστημα ->
Διαχειρηση Συστήματος -> Update Manager). Στο παράθυρο του update
manager κάνεις κλικ στο κουμπί 'προτιμήσεις' και στο παράθυρο που θα
ανοίξει πατάς στο κουμπί 'settings'. Απο εκεί ελέγχεις πότε/αν θα
σβήνει την cache του apt.

Τώρα για να ξεφορτωθείς τελείως το εικονίδιο στο pannel που
εμφανίζεται όταν κάνεις apt-get update πρέπει να πεις στο gnome να μην
σηκώνει το update-notifier (δεν ξέρω πως αλλά πηγαίντας Σύστημα ->
προτιμήσεις -> Συνεδρίες -> tab Τρέχουσα συνεδρία στο pc μου το βλέπω
στη λίστα, αν και δεν υπάρχει στη λίστα 'Εκκίνηση προγραμμάτων').

ktogias at afterhours:~$ ps aux | grep update-notifier
ktogias   7477  0.0  1.4  19068  7248 ?        Ss   Oct27   0:13
update-notifier --sm-config-prefix /update-notifier-MGjWDq/
--sm-client-id 117f000001000112651418300000069940005 --screen 0

--
Konstantinos Togias
University Of Patras