ubuntu 5.10 - package lists

Thanos pampo at freemail.gr
Thu Nov 3 16:07:16 EET 2005

Thanos wrote:
> Χαίρεται...
>
> Σε Ubuntu 5.10 έχω προσθέσει extra repositories, τον ftp server του NTUA
> και τα security updates.
>
> Με apt-get update ενημερώνει και αποθηκεύει στο /var/lib/apt/lists τις
> λίστες πακέτων. Την επόμηνη φορά που θα εκκινήσω το σύστημα οι λίστες
> έχουν χαθεί εκτός από αυτές του CD εγκατάστασης.
>
> Χθες το βράδυ κάνω πάλι apt-get update και κρατάω backup τα περιεχόμενα
> του παραπάνω φακέλου. Κάνω επανεκκίνηση και οι λίστες είναι εκεί. Σήμερα
> μετά την εκκίνηση ΔΕΝ υπάρχουν! Τί γίνεται βρε παιδιά?

Επανέρχομαι με περισσότερα στοιχεία. Στο Ubuntu 5.10 υπάρχει η
δυνατότητα για αυτόματες ενημερώσεις (Update Manager). Αυτό το εργαλείο
κάπου έχει την επιλογή να ελέγχει για ενημερώσεις αυτόματα. Δεν ξέρω πως
δουλεύει αλλά ποτέ δεν μου έβγαζε μήνυμα εκτός και αν έκανα έγω
ενημέρωση με apt-get update. Το απενεργοποίησα και μέχρι στιγμής δεν έχω
χάσει τις λίστες των πακέτων.

Βέβαια ακόμη και τώρα όταν κάνω apt-get update μου βγάζει ένα μήνυμα στο
  panel. Πως μπορώ να το απενεργοποιήσω πλήρως?

Άλλοι χρήστες του Ubuntu 5.10, το έχουν προσέξει αυτό?