ubuntu 5.10 - package lists

Thanos pampo at freemail.gr
Fri Nov 4 10:37:53 EET 2005

Konstantinos Togias wrote:

> Το βρήκες... Ο δαίμωνας που κάνει αυτόματα apt-get update είναι αυτός
> που σβήνει σε τακτά χρονικά διαστήματα τα cached πακέτα.

Καλά βρε Κώστα... το γνώριζες και μ' άφηνες να παιδεύομαι??? ;-)

> Τώρα για να ξεφορτωθείς τελείως το εικονίδιο στο pannel που
> εμφανίζεται όταν κάνεις apt-get update πρέπει να πεις στο gnome να μην
> σηκώνει το update-notifier (δεν ξέρω πως αλλά πηγαίντας Σύστημα ->
> προτιμήσεις -> Συνεδρίες -> tab Τρέχουσα συνεδρία στο pc μου το βλέπω
> στη λίστα, αν και δεν υπάρχει στη λίστα 'Εκκίνηση προγραμμάτων').

Ίσως με το sysvconfig, αν υπάρχει στο Ubuntu. Θα το ψάξω μόλις μπορέσω.
Ευχαριστώ για τις πληροφορίες.

> --
> Konstantinos Togias
> University Of Patras
> Dept. of Mathematics

Λίγο άσχετο αλλά το θυμήθηκα με την υπογραφή σου. Τα περισσότερα
σύγχρονα mail clients αναγνωρίζουν την υπογραφή αν πριν υπάρχει μια
σειρά με δύο παύλες και ένα κενό μετά. Οι δύο παύλες δεν κάνουν τίποτα.
Με αυτό τον τρόπο στο reply κόβουν την υπογραφή του αρχικού αποστολέα.

Δεν σου κάνω παρατήρηση, ε! Μην παρεξηγηθώ! Μια γενική παρατήρηση έκανα
για να είναι πιο όμορφα τα posts μας! :-)