Gnome/KDE

Constantine Dokolas cdokolas at Sunsoftgr.com
Tue Oct 18 12:36:14 EEST 2005

Giorgos Keramidas wrote:

> Γι αυτό ήταν κι ασαφέσταση η πρώτη μου απάντηση.  Ελπίζω να μην σε έκανα
> να παρεξηγηθείς :P

Δεν παρεξηγήθηκα, αλλά έδωσες κακή εντύπωση.

> 	- Συνέπεια, σταθερότητα και προβλεψιμότητα στο interface.
> 	- Σταθερό και πλήρες integration μεταξύ των εφαρμογών
> 	- Κοινό, σταθερό, δοκιμασμένο τρόπο για ανάπτυξη νέων εφαρμογών
> 	- κλπ.

Τα προβλεπόμενα δηλαδή των API.

> Ανάποδα τα θυμάσαι.  Το KDE είναι βασισμένο στην QT, που είναι γραμμένη
> σε μια "πειραγμένη έκδοση της C++".  Το GNOME είναι γραμμένο κυρίως σε C,
> και βασίζεται στο GTK+

Χα χα. Δεν ήξερα ότι είχα ποντιακό γονίδιο. Κρίμα όμως... η αντίληψη που
είχα ήταν ότι το Gnome είναι πιο φρέσκο και καλό. Ίσως μπορείς να μου
εκθέσεις τις "ποιοτικές" διαφορές τους, με έμφαση σε ότι αφορά τον απλό χρήστη;

> Πάνω κάτω.  Τότε όμως θα χρειαστεί να ξαναεφεύρεις τον τροχό του GNOME.
> Πολλές φορές συνεχόμενα.  Κάτι που γενικά καταλήγει σε πολύ ωραία
> σχήματα τροχού, αλλά μετά από πολύ καιρό και χωρίς καμία πρακτική αξία
> πλέον :P

Αυτονόητο... :)

Ευχαριστώ για την κατατοπιστική απάντηση.

Doc

--
  Theory asserts that although in theory there should be no
difference between theory and practice, in practice there IS