Gnome/KDE

Antonios Christofides anthony at itia.ntua.gr
Tue Oct 18 11:23:27 EEST 2005

Constantine Dokolas wrote:
> Δεν έχω καταλάβει ακόμα ποιά η διαφορά μεταξύ Gnome και KDE. Έχω την
> εντύπωση πως είναι κυρίως σε επίπεδο API. Σωστά;

Εγώ ούτε που έχω καταλάβει τι _είναι_ το Gnome και το KDE.  Είναι λέει
"desktop environments".  Και τι θα πει αυτό;

Πάντως νομίζω ότι στην ουσία πρόκειται για βιβλιοθήκες (επομένως και
API), που προσφέρουν λειτουργικότητα σε ψηλότερο επίπεδο απ' ό,τι τα
X, ο kernel, και η libc.  Τα Gnome και KDE έχουν λοιπόν άλλες
βιβλιοθήκες, άλλα API, επομένως και άλλες εφαρμογές.

Ουσιαστικά είναι κάτι σαν διαφορετικά λειτουργικά συστήματα (σε
ψηλότερο επίπεδο απ' ό,τι παραδοσιακά νοείται το λειτουργικό σύστημα).

--
Antonios Christofides
+30-2661020814 (fixed)