δισκέτα εκκίνησης

Γιάννης Δημάκος idimakos at upatras.gr
Wed Oct 5 22:26:31 EEST 2005

On Τετ, Οκτώβριος 5, 2005 19:23, koskgior at in.gr wrote:
> Γειά σε όλους
>

> Έχω λίγο καιρό που ασχολούμαι με το LINUX και το μεγαλύτερο διάστημα το
> πέρασα προσπαθώντας να λύσω προβλήματα όπως η γλώσσα η σύνδεση κλπ -νομίζω
> οτι όλοι καταλαβαίνετε- αλλά κάτι δε μπορώ να το καταλάβω... Θέλω να

Από τη φάση αυτή περάσαμε σχεδόν όλοι :)

> φτιάξω μια δισκέτα εκκίνησης και γράφοντας: mkbootdisk --/device /dev/fd0
> 2.6.3 -7mdk (έχω Mandrake 10) παίρνω τελικά την απάντηση: writing
> 'tmp/mkbootdisk/initrd.img' no space left on device και τελικά Error! Τι
> συμβαίνει; Δε φτάνει η δισκέτα;Πώς μπορεί να γίνει; Το ίδιο και για τον
> εναλλακτικό πυρήνα 2.4.25-2mdk.

Λογικά το mandrake από το Control Panel θα σου δίνει τη δυνατότητα να
δημιουργήσεις τη δισκέτα.  Το Mandrake έχει ένα από ευκολότερο Ctrl Panel.
 Επίσης είναι καιρός να κάνεις upgrade στη διανομή σου.

> Επίσης δε μπορώ να βρώ πουθενά οδηγούς για hp 3500c scanner. Μήπως μπορεί
> κανείς να βοηθήσει;

Δυστυχώς εδώ δεν μπορεί να σε βοηθήσει κανείς.  Αντιγράφω από τη σελίδα
http://www.sane-project.org/ όπου υπάρχουν πληροφορίες για όλους τους
scanners που κυκλοφορούν

HP 3500c: Doesn't work yet but support by the hp_rts88x backend is planned.
HP 3530c: Doesn't work yet but support by the hp_rts88x backend is planned.
HP 3570c: Doesn't work yet but support by the hp_rts88x backend is planned.

Γενικά αυτή η σειρά scanners, αν και δουλεύει πολύ καλά σε MS περιβάλλον,
δεν λειτουργεί καθόλου σε Linux.

Αυτάααα

--
Ioannis C. Dimakos