δισκέτα εκκίνησης

Αλέξανδρος Διαμαντίδης adia at hellug.gr
Wed Oct 5 23:08:06 EEST 2005

* koskgior at in.gr [2005-10-05 19:23]:
> Θέλω να φτιάξω μια δισκέτα εκκίνησης και γράφοντας: mkbootdisk

Γεια σου Γιώργο,

Για τη δισκέτα εκκίνησης δεν ξέρω να βοηθήσω, αλλά η άποψή μου είναι ότι
δε χρειάζεται - το καλύτερο είναι ένα δισκάκι Knoppix ή άλλο Live CD -
αν κάποτε δεν μπορείς να ξεκινήσεις από το δίσκο, ξεκινάς από CD και
κάνεις mount το δίσκο για να διορθώσεις τυχόν προβλήματα.

> Επίσης δε μπορώ να βρώ πουθενά οδηγούς για hp 3500c scanner. Μήπως
> μπορεί κανείς να βοηθήσει;

Για το scanner μάλλον θα πρέπει να κάνεις λίγη υπομονή... Αν πας στη
σελίδα του SANE project (http://www.sane-project.org/) και ψάξεις για
work yet but support by the hp_rts88x backend is planned.» και σε
παραπέμπει στη διεύθυνση:

http://hp44x0backend.sourceforge.net/

Εκεί λέει:

Αλέξανδρος Διαμαντίδης * adia at hellug.gr