δισκέτα εκκίνησης

koskgior at in.gr koskgior at in.gr
Wed Oct 5 19:23:03 EEST 2005

Γειά σε όλους

Έχω λίγο καιρό που ασχολούμαι με το LINUX και το μεγαλύτερο διάστημα το πέρασα προσπαθώντας να λύσω προβλήματα όπως η γλώσσα η σύνδεση κλπ -νομίζω οτι όλοι καταλαβαίνετε- αλλά κάτι δε μπορώ να το καταλάβω... Θέλω να φτιάξω μια δισκέτα εκκίνησης και γράφοντας: mkbootdisk --/device /dev/fd0 2.6.3 -7mdk (έχω Mandrake 10) παίρνω τελικά την απάντηση: writing 'tmp/mkbootdisk/initrd.img' no space left on device και τελικά Error! Τι συμβαίνει; Δε φτάνει η δισκέτα;Πώς μπορεί να γίνει; Το ίδιο και για τον εναλλακτικό πυρήνα 2.4.25-2mdk.
Επίσης δε μπορώ να βρώ πουθενά οδηγούς για hp 3500c scanner. Μήπως μπορεί κανείς να βοηθήσει;

Ευχαριστώ για το χρόνο σας. Γιώργος Κοσκινάς