diagrafi

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Mon Jun 20 23:11:52 EEST 2005

On 2005-06-20 18:20, Hermeia the InfoSharer <hermeia at freemail.gr> wrote:

> pws feygei kapoios apo ayti ti lista ?
>
> ekana 4-5 aitiseis diagrafis sti selida xtes.. (lists.hellug.gr) kai
> tis 5 fores moy eipe oti stal8ike minima gia epibebaiwsi..  alla den
> emfanistike kanena minima..

Με ποια διεύθυνση email είχες γραφτεί στη λίστα.  Σε αυτή τη διεύθυνση
στέλνονται από το mailman (το πρόγραμμα που διαχειρίζεται τις εγγραφές
και διαγραφές από τη λίστα) όλες οι επιβεβαιώσεις.

> - episis simera leei oti den isxyei to password moy..
> (to opoio isxye sigoyra stin epistoli tis protominias.. ki extes
> edei3e na to dextike..) ekana kai aitisi gia na moy to steilei..
> alla kai pali "i epistoli stal8ike"

Μπορεί όντως να έχεις ήδη διαγραφεί από τη λίστα (επειδή ακολούθησες
τις οδηγίες μιας από όλες τις επιβεβαιώσεις), οπότε δεν ισχύει πλέον
το password σου.

Μπορείς πάντα να κάνεις αίτηση για νέο κωδικό (αν θυμάσαι με ποια
διεύθυνση είχες γραφτεί στη λίστα) από τη σελίδα: