diagrafi

Thanos pampo at freemail.gr
Mon Jun 20 19:38:19 EEST 2005

Hermeia the InfoSharer wrote:

> eyxaristw poly !
>
> epiteloys ta katafera.
>

> sto "na voi8aei pragmatika" i emfasi einai
>
> "na voi8aei ta pragmatika NEA" sto linux ..
>
> giati an eseis nomizete oti mporei kaneis na ftasei na kanei compile
> pirines xwris na exete mpei ston kopo na voi8isete sto pragmatiko 1o
> vima..
>
> tespa aytes tis meres exw tromeri doylia.. an 8eleis to sizitame apo
> vdomada..
>
> (kai gi ayto anagastika na periorisw kai tin allilografia.. fysika
> kovw prwta ta axrista.. sory alla ayti i lista den moy einai
> [...]

Ελπίζω μα μην το έστειλες "εσκεμένα" μόνο σε εμένα και εγώ το δημοσιεύω
στη λίστα!

Εγώ προσωπικά δεν ξέρω να κάνω compile οπότε δεν αφορούν εμένα τα όσα
είπες! ;-)

Είδα το μήνυμά σου με θέμα "cdrecord-controler" δύο μήνες πριν. Πιστεύω
πως είναι αρκετά συγκεκριμένο που αφορά μια συσκευή. Αν δεν την έχει
κάποιος άλλος δεν θα μπορέσει να εκφράσει γνώμη. Με ποιο πρόγραμμα
προσπαθείς να γράψεις? Μήπως να δώσεις περισσότερα στοιχεία?