diagrafi

Ag Hatzim zkom.xl at gmail.com
Mon Jun 20 19:29:10 EEST 2005

Hermeia the InfoSharer(hermeia at freemail.gr)@Mon, Jun 20, 2005 at 06:20:30PM +0300:

> (ki ama 3erete kamia elliniki H aggliki lista poy na voi8aei pragmatika toys kainoyrioys sto linux
> - KAI tis kainoyries, episis 8a to ektimisw aperiorista)

Εξαρτάται από την διανομή σου.
Κάθε διανομή (συνήθως όχι πάντα) έχει ταχυδρομική λίστα ειδικά για νεόφερτους.
Σε πολλές διανομές (όχι σε όλες) υπάρχουν μάλιστα και φόρουμ,που μερικές
φορές θα βρεις άπλετη βοήθεια.

Ελληνική λίστα δεν γνωρίζω άλλη,πιθανόν να υπάρχει όμως.
Πάντως η κατάσταση έχει βελτιωθεί τον τελευταίο καιρό στη (υποφαινόμενη) λίστα,ίσως το
γράμμα σου και ελέου του συμβολισμού της σημερινής ημέρας (αγίου πνεύματος) να
αναγκαστεί η αναμένουσα βελτίωση να επιταχυνθεί με κάποιο μαγικό τρόπο.
Ισως πάλι και όχι,κανείς δεν μπορεί να εγγυηθεί για τίποτα (είναι πέρα
από την ανθρώπινη δυνατότητα).

Να σου πω την μαύρη αλήθεια,προσωπικά παραμένω στην λίστα για το καθαρά
ψυχαγωγικό μέρος της.Ε τουλάχιστον σε αυτόν τον τομέα δεν πιστεύω να
χεις παράπονο,έτσι δεν είναι;

Πάντως η καλύτερη βοήθεια συνήθως προσφέρεται από το google.
Αν έχεις φιρεφοξ μπορείς να δημιουργήσεις ένα Bookmark με keyword go
και απλά να πληκτρολογείς go -κενό- και το error.Γρήγορα θα καταλάβεις
ότι κάποιος άλλος έχει περάσει από την δοκιμασία που εσύ περνάς,και
πιθανώς θα βρεις και λύση.
Ακόμα και αν δεν βρεις θα αισθανθείς καλύτερα αν ξέρεις ότι δεν είσαι
μόνος-μόνη με το ίδιο πρόβλημα.
Αν σε ενδιαφέρει ωρίστε και το bookmark.
http://www.google.com/search?hl=en&q=%s&num=100

Αν πάλι θέλεις να αισθανθείς την έντονη ανάγκη να ουρλιάξεις και να
βρίσεις,είμαι διαθέσιμος.
Να ξέρεις μόνο ότι το όνομά μου είναι αρχαιοελληνικό και ότι παρά τους
σχεδόν 20 αιώνες χριστιανικής πλύσης εγκεφάλου,μερικές φορές ανακαλύπτω
μέσα μου τον λόγους που με κάνει να αισθάνομαι όμορφα,και αυτοί δεν είναι
άλλοι από το εξαιρετικό αρχαιοελληνικό χιούμορ (αγγλιστί),την σάτυρα,την
παρωδία και τον αυτοσαρκασμό,ή αλλιώς την *Αβάσταχτη ελαφρότητα του
είμαι-είναι*.

Με σεβασμό.

Υ.Γ
Για το τεχνικό μέρος της αποχώρησης σου από την λίστα είναι άλλοι
υπεύθηνοι.
Εγώ έχω αναλάβει το καθαρά ψυχολογικό μέρος.
Ελπίζω να βοήθησα (αμφιβάλλω,αλλά πάλι ποτέ δεν ξέρεις).