network with knoppel

Thanos pampo at freemail.gr
Thu Jun 23 22:16:00 EEST 2005

Γεια σας!

Έχω ένα δίκτυο με μηχανάκια που τρέχουν XP ή Win2000 και έχω ένα
κατεστραμένο C σκληρό σε ένα τρίτο που θέλω να το δουν τα άλλα για να
πάρω τα αρχεία που χρειάζομαι (το μοναδικό με scsi οπότε δεν μπορώ να
μεταφέρω τους σκληρούς). Με knopell διαβάζω τους σκληρούς του
"χαλασμένου" και ρύθμισα την κάρτα δικτύου και βλέπω internet. Πως μπορώ
να το κάνω να το δουν τα άλλα μηχανάκια στο δίκτυο?

Αν υπάρχει κάποιος πιο εύκολος τρόπος από το knoppel παρακαλώ μην
διστάσετε να μου τον πείτε! CD-R δεν υπάρχει και τα αρχεία που πρέπει να
μεταφερθούν είναι περισσότερα από 3GB.

Ευχαριστώ...