suse 9.2 & αλλαγη hz

Filippos Papadopoulos filip at cs.uoi.gr
Thu Feb 10 01:23:02 EET 2005

On Wed, 9 Feb 2005, exposed bone wrote:

> Γεια σας ειμαι καινουριος και στην λιστα αυτη (πρωτη μου ερωτηση) καιστον χωρο του linux το προβλημα μου ειναι το εξεις .... θελω ναεκμεταλευτω την μεγιστη τιμη των hz που  μπορει να μου προσφερει ηοθονη μου . Εχω suse 9.2 και οθονη  Samsung SyncMaster 757dfx χανονταςκαθε ελπιδα να βρω οδηγους για την οθονη μου... εβαλλα σαν οθονη μιααλλη SyncMaster στην τυχη και αλλαξε τις συχνοτητες συμφωνα με τηνδικια μου οθονη.....ολα καλα αλλα δυστυχως την οθονη μου μπορω να την παω μεχρι και1152χ864 @75 hz  ενω αντεχει την ιδια αναλυση σε 100hz   .... τι μπορωνα κανω ?σας ευχαριστω....

Αν κατάλαβα καλά θα πρέπει να κάνεις τα εξής:
Άνοιξε το YaST σαν υπερχρήστης (root) και πηγαινε Υλικο->Κέρτα Γραφικών
και Οθόνη
και πάτα στο κουμπί Αλλαγή.
Λογικά θα εκτελεστεί το SaX2.
Στις ιδιοότητες τις οθόνης έχει επιλογή σε μια καρτέλα να ορίσεις
χειροκίνητα τις συχνότητες της οθονης σου (Συμβουλεψου πρώτα το εγχειρίδιο
της οθόνηες σου για τις επιτρεπτές τιμές...)