suse 9.2 & αλλαγη hz

exposed bone exposedbone at gmail.com
Wed Feb 9 22:04:43 EET 2005

Γεια σας ειμαι καινουριος και στην λιστα αυτη (πρωτη μου ερωτηση) και
στον χωρο του linux το προβλημα μου ειναι το εξεις .... θελω να
εκμεταλευτω την μεγιστη τιμη των hz που  μπορει να μου προσφερει η
οθονη μου . Εχω suse 9.2 και οθονη  Samsung SyncMaster 757dfx χανοντας
καθε ελπιδα να βρω οδηγους για την οθονη μου... εβαλλα σαν οθονη μια
αλλη SyncMaster στην τυχη και αλλαξε τις συχνοτητες συμφωνα με την
δικια μου οθονη.....
ολα καλα αλλα δυστυχως την οθονη μου μπορω να την παω μεχρι και
1152χ864 @75 hz  ενω αντεχει την ιδια αναλυση σε 100hz   .... τι μπορω
να κανω ?
σας ευχαριστω....