configuring ppp

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Thu Feb 3 21:40:42 EET 2005

On 2005-02-03 17:46, Thanos <pampo at freemail.gr> wrote:
> [...]
> pppconfig δημιούργησα μια νέα σύνδεση και έδωσα (έτσι πιστεύω
> τουλάχιστο) όλα τα απαραίτητα στοιχεία για την νέα μου σύνδεση. Με την
> pon ξεκινάει το modem και καλεί το νούμερο που το δίνω. Δείχνει να
> γίνεται η "αναγνώριση" κανονικά, τα φωτάκια παραμένουν αναμένα αλλά
> ίντερνετ δεν έχω! Με τον firefox δεν ανοίγει καμοιά σελίδα. Το
> /var/log/ppp.log δεν υπάρχει για να συλλέξω κάποιο μήνυμα λάθους.
>
> 1η ερώτηση: πως μπορώ να πω στην pon να μου επιστρέφει κάποιες
> πληροφορίες για το τι γίνεται? (έψαξα το man της pon αλλά δεν με

Αν στο /etc/ppp/options βάλεις το option `debug', το pppd θα στέλνει στο
syslog με level daemon.debug ένα σωρό ενδιαφέροντα πράγματα.

Αυτά μπορείς να τα ανακατευθύνεις με το /etc/syslog.conf σου (αν δεν
γίνεται ήδη δηλαδή) στο /var/log/debug και να τα διαβάζεις την ώρα που
γίνεται η σύνδεση με:

	# tail -f /var/log/debug

> 2η ερώτηση: μήπως γνωρίζετε τι φταίει?

Μάλλον το κλασικό λάθος.  Δεν έχεις επιτρέψει στο pppd να ενημερώνει το
/etc/resolv.conf και δεν έχεις ήδη ένα σωστό resolv.conf με τους DNS
servers του ISP σου.