configuring ppp

Thanos pampo at freemail.gr
Thu Feb 3 17:46:20 EET 2005

Γεια σας!

Μετά την "επιτυχημένη" μετακίνηση των κατατμήσεων του SuSE στο σύτημά
μου, άφησα ελεύθερο χώρο για να εγκαταστήσω το Arch Linux. Κατέβασα το
0.7 base iso και έκανα την εγκατάσταση στα καινούργια partitions που
δημιούργησα. Έχω αρκετές απορρίες/προβλήματα αλλά το βασικότερο είναι το
παρακάτω και είπα για ακόμη μια φορά να ζητήσω την βοήθειά σας:

Το πρόβλημά μου είναι η σύνδεση στο internet. Δεν εγκατέστησα το wvdial
αυτή τη φορά και προσπαθώ να χρησιμοποιήσω το ppp. Με το pppconfig
δημιούργησα μια νέα σύνδεση και έδωσα (έτσι πιστεύω τουλάχιστο) όλα τα
απαραίτητα στοιχεία για την νέα μου σύνδεση. Με την pon ξεκινάει το
modem και καλεί το νούμερο που το δίνω. Δείχνει να γίνεται η
"αναγνώριση" κανονικά, τα φωτάκια παραμένουν αναμένα αλλά ίντερνετ δεν
έχω! Με τον firefox δεν ανοίγει καμοιά σελίδα. Το /var/log/ppp.log δεν
υπάρχει για να συλλέξω κάποιο μήνυμα λάθους.

1η ερώτηση: πως μπορώ να πω στην pon να μου επιστρέφει κάποιες
πληροφορίες για το τι γίνεται? (έψαξα το man της pon αλλά δεν με βοήθησε)

2η ερώτηση: μήπως γνωρίζετε τι φταίει?

Ευχαριστώ...