configuring ppp

Thanos pampo at freemail.gr
Fri Feb 4 01:07:46 EET 2005

Giorgos Keramidas wrote:

> Αν στο /etc/ppp/options βάλεις το option `debug', το pppd θα στέλνει στο
> syslog με level daemon.debug ένα σωρό ενδιαφέροντα πράγματα.
>
> Αυτά μπορείς να τα ανακατευθύνεις με το /etc/syslog.conf σου (αν δεν
> γίνεται ήδη δηλαδή) στο /var/log/debug και να τα διαβάζεις την ώρα που
> γίνεται η σύνδεση με:
>
> 	# tail -f /var/log/debug

Πάντα κατατοπιστηκός!

> Μάλλον το κλασικό λάθος.  Δεν έχεις επιτρέψει στο pppd να ενημερώνει το
> /etc/resolv.conf και δεν έχεις ήδη ένα σωστό resolv.conf με τους DNS
> servers του ISP σου.

Τον DNS τον είχα βάλει με το pppconfig αλλά τον "πέρασε" μόνο στο
/etc/ppp/resolv/provider και όχι στο /etc/resolv.conf. Τον έβαλα με το
χέρι και όλα καλά.

Μέσα στο /var/log/daemon.log βρήκα το εξής το οποίο εμφανίζεται κατα τη
σύνδεση:

tdb_open_ex: could not open file /dev/.udev.tdb: Permission denied
error: unable to initialize database, continuing without database

Να ανυσηχώ ή δεν αξίζει προσοχής?