fc3 info

Nikos Charonitakis frolix68 at yahoo.gr
Sun Jan 30 17:52:57 EET 2005

Στις 30-01-2005, ημέρα Κυρ, και ώρα 14:01 +0200, ο/η Ioannis Dimakos
έγραψε:

> Φίλοι,
>
> Χωρίς να θέλω να ξεκινήσω flame war για το ποια είναι η καλύτερη
> διανομή, μια ερώτηση προς όποιον/όποια έχει χρησιμοποιήσει fedora
> την καινούρια έκδοση 3 ή και παλαιότερες:
>
> Πώς κρίνετε τη διανομή αυτή σε θέματα:
> (α) ελληνικών

καλή υποστήριξη εκτός του ότι δεν περιέχει ελληνικές γραμματοσειρές τις
οποίες πρέπει να προσθέσει ο χρήστης.

> (β) διαχείρησης (su - admin)

υπάρχουν πολλά εργαλεία γραφικού περιβάλλοντος για λειτουργίες
διαχείρησης, μερικά από αυτά όμως δεν μπορούν να χειριστούν κάθε
λεπτομέρεια οπότε σε ειδικές περιπτώσεις χρειάζεται επέμβαση με το χέρι
σε αρχεία ρυθμίσεων (πχ system-config-samba)
> (γ) εκτυπώσεων
Καλή απλά θα υπάρχει δυσκολία ελληνικών εκτυπώσεων σε ορισμένες
εφαρμογές που δεν είναι Gnome (ή KDE) με κυριότερο παράδειγμα τον
mozilla.

> (δ) ασφάλειας

ενσωματώνει Firewall και ως χρήστης desktop είναι σχεδόν απίθανο να
συναντήσεις πρόβλημα ασφάλειας.
Επίσης υπάρχει γραφικό εργαλείο ειδοποιήσεων για ενημερωμένες εκδόσεις
πακέτων που διορθώνουν προβλήματα ασφαλείας και όχι μόνο.
Με μερικά κλικ μπορείς να τα εγκαταστήσεις (προγραμμα up2date)
Τέλος ενσωματώνει (η μόνη διανομή) το SELinux :

Security-enhanced Linux (SELinux)is a patch of the Linux® kernel and a
number of utilities with enhanced security functionality designed to add
mandatory access controls to Linux. The SELinux kernel contains new
architectural components originally developed to improve the security of
the Flask operating system. These architectural components provide
general support for the enforcement of many kinds of mandatory access
control policies, including those based on the concepts of Type
Enforcement®, Role-based Access Control, and Multi-level Security.

για περισσότερα εδώ http://fedora.redhat.com/projects/selinux/