fc3 info

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Sun Jan 30 16:35:03 EET 2005

On 2005-01-30 14:01, Ioannis Dimakos <idimakos at upatras.gr> wrote:

> Φίλοι,
>
> Χωρίς να θέλω να ξεκινήσω flame war για το ποια είναι η καλύτερη
> διανομή, μια ερώτηση προς όποιον/όποια έχει χρησιμοποιήσει fedora
> την καινούρια έκδοση 3 ή και παλαιότερες:

Χρησιμοποιώ κάποιες FC3 εγκαταστάσεις που και που...

> Πώς κρίνετε τη διανομή αυτή σε θέματα:
> (α) ελληνικών
> (β) διαχείρησης (su - admin)
> (γ) εκτυπώσεων
> (δ) ασφάλειας

α) Καλή υποστήριξη σε Χ11, θα σου φάει την πίστη λίγο σε κονσόλα.

β) Έχει όλα τα standard utilities που θα περίμενες από ένα RH Linux, και
πάρα πολλά γραφικά μπιχλιμπίδια για να αλλάζεις ρυθμίσεις χωρίς να
χρειάζεται να ανοίξεις xterm - su - edit κάποιο αρχείο - κλπ.

γ) Μια χαρά.  Το CUPS χρησιμοποιεί.  Βέβαια το CUPS είναι μια περίεργη
ιστορία: ή θα το αγαπήσεις ή θα το μισήσεις εντελώς.  Αλλά αυτό είναι
θέμα προσωπικού γούστου και από όσο ξέρω δεν αλλάζει τόσο εύκολα στο
FC3.

δ) Για πέταμα :P