SUSE 9.1 DVDRW WITH AUDIO CD PROBLEM

Apollon Koutlides apollon at planewalk.net
Thu Jan 13 10:05:31 EET 2005

Gavrielatos Aris wrote:

> Oσον αφορά το K3b δουλεψε και ολα καλα αλλά ειμαι ακόμη στο ψαξιμο.
> Σιγα σιγά θα τα καταφέρω
>
> Τωρα ο konqueror οταν του δινω audiocd:/dev/cdrom ευγενικά μου απαντα
>
> Εrror Konqueror ---  protocol is not supported  audiocd

80% το /dev/cdrom δεν είναι το device του cdrom σου. Εντόπισε ποιο είναι
το σωστό device, βάλε ένα audio CD και ξαναδοκίμασε. Μια άλλη πιθανότητα
είναι να μην υπάρχει το audiocd kioslave στον konqueror σου, αλλά αυτό
μου φαίνεται τόσο χλωμό που είναι σχεδόν διάφανο.

> Επίσης εχει και επιλογη στα services του Κonqueror <<Βrowse audiocd
> που την ειχα ψαξει παλαιοτερα με την ιδια ευγενική άπάντηση.

/me hates Suse, sowwy

> Τι πατάτα εχω κανει πάλι δέν ξέρω. Αν ξέρεις βόηθα.

> Επίσης εαν δεν γίνομαι φορτικός θέλω να σε ρωτήσω και κάτι άλλο.
>
> Εχω ενα πρόβλημα με το xine και τις ταινίες DVD. Ενω ξεκινάει σωστά
> ΄να παίζει μόλις βγεί το μενου για τις επιλογές ( εναρξη - γλώσσες -
> υποτιτλοι κ.λ.π. ) κολάει μόλις επιλέξεις οτιδήποτε.
> Εαν βάλω DVD που δεν εχει μενου ( που εχω κανει rip μονο την ταινία )
> παίζει μια χαρά.
> Εαν στο ιδιο DVD προσπαθήσω να το πάω μπροστα την ωρα που παίζει και
> πάλι κολάει.

Εγώ DVDιά βλέπω με το MPlayer, και τα μενού απλά τα αγνοώ (υπήρχε ένα
projectοειδές για DVD menu navigation στο MPlayer κάποτε αλλά δεν έχω
καν ασχοληθεί να μάθω σε τι state βρίσκεται). Έχω ακούσει ότι το Ogle
παίζει DVDs αεράτα, αλλά δεν το έχω δοκιμάσει ποτέ.

> Το DMA του DVD ειναι ενεργοποιημένο και το region "2" στην συσκευή.
>
> Καταλαβαίνω οτι σε τέτοιου είδους πρόβλημα ειναι πολύ δυσκολο να
> εντοπίσεις τι φταίει γιατι μπορεί να ειναι χίλιες δυο οι αιτίες
>
> Καμια ιδέα να ψάξω ζητάω μονο μπας και βγάλω άκρη ----  δεν κανει
> κακό και λίγο googling αλλά και διάβασμα δεν μαθαίνεις με άλλο τρόπο.
>
> Τελικά δεν ξέρω εαν εχω πρόβλημα αλλά την βρίσκω πολυ περισότερο με το
> LINUX γιατι ολο και κατι καινούργιο μαθαίνεις.
>
> Δεν μένεις παθητικός χρήστης όπως στα win που άλλοι εχουν διαλέξει να
> σου κάνουν την ζωή εύκολη όπως όμως νομίζουν αυτοί.

Εύγε, τέκνον, συνέχισε έτσι :-) Knowledge only yields to the seekers. Με
λίγη υπομονή και δοθέντος αρκετού χρόνου, όλα τα προβλήματα θα λυθούν
και θα έχεις κερδίσει και την υπέροχη γεύση του Dolca^W^W^W^Wγνώση που
θα κάνει την επίλυση άλλων προβλημάτων (όπως και των προβλημάτων των
άλλων) πολύ πιο εύκολη.

Α.