SUSE 9.1 DVDRW WITH AUDIO CD PROBLEM

Gavrielatos Aris a.gavrielatos at pouliadis.gr
Thu Jan 13 09:39:29 EET 2005

Oσον αφορά το K3b δουλεψε και ολα καλα αλλά ειμαι ακόμη στο ψαξιμο. Σιγα
σιγά θα τα καταφέρω

Τωρα ο konqueror οταν του δινω audiocd:/dev/cdrom ευγενικά μου απαντα

Εrror Konqueror ---  protocol is not supported  audiocd

Επίσης εχει και επιλογη στα services του Κonqueror <<Βrowse audiocd >>( δεν
ξερω εαν εχεις δει το suse 9.1 Pro )
που την ειχα ψαξει παλαιοτερα με την ιδια ευγενική άπάντηση.

Τι πατάτα εχω κανει πάλι δέν ξέρω. Αν ξέρεις βόηθα.

Επίσης εαν δεν γίνομαι φορτικός θέλω να σε ρωτήσω και κάτι άλλο.

Εχω ενα πρόβλημα με το xine και τις ταινίες DVD. Ενω ξεκινάει σωστά ΄να
παίζει μόλις βγεί το μενου για τις επιλογές ( εναρξη - γλώσσες - υποτιτλοι
κ.λ.π. ) κολάει μόλις επιλέξεις οτιδήποτε.
Εαν βάλω DVD που δεν εχει μενου ( που εχω κανει rip μονο την ταινία ) παίζει
μια χαρά.
Εαν στο ιδιο DVD προσπαθήσω να το πάω μπροστα την ωρα που παίζει και πάλι
κολάει.

Το DMA του DVD ειναι ενεργοποιημένο και το region "2" στην συσκευή.

Καταλαβαίνω οτι σε τέτοιου είδους πρόβλημα ειναι πολύ δυσκολο να εντοπίσεις
τι φταίει γιατι μπορεί να ειναι χίλιες δυο οι αιτίες

Καμια ιδέα να ψάξω ζητάω μονο μπας και βγάλω άκρη ----  δεν κανει κακό και
λίγο googling αλλά και διάβασμα δεν μαθαίνεις με άλλο τρόπο.

Τελικά δεν ξέρω εαν εχω πρόβλημα αλλά την βρίσκω πολυ περισότερο με το LINUX
γιατι ολο και κατι καινούργιο μαθαίνεις.

Δεν μένεις παθητικός χρήστης όπως στα win που άλλοι εχουν διαλέξει να σου
κάνουν την ζωή εύκολη όπως όμως νομίζουν αυτοί.

Σε ευχαριστώ και πάλι

ΑΡΗΣ