Ελληνικές γραμματοσειρές στο Mandrake 10

Constantine Dokolas cdokolas at Sunsoftgr.com
Thu Jan 13 09:49:40 EET 2005

Έχω Mandrake 10 και θέλω να λύσω οριστικά (ε;) το θέμα των γραμματοσειρών
με Ελληνικά. Για να γίνω πιο κατανοητός, με το που στήθηκε το Mandrake,
στους χρήστες που το desktop είναι ρυθμισμένο να είναι στα Ελληνικά,
βγαίνει σε διάφορα μέρη μια φριχτή serif γραμματοσειρά σε γελοία τεράστιο
μέγεθος, ενώ οι λατινικοί χαρακτήρες είναι σε καλή sans-serif γραμματοσειρά
σε φυσιολογικό μέγεθος. Όλα αυτά δίνουν άσχημη εντύπωση, π.χ. στη γυναίκα
μου που θέλω να τη βάλω να χρησιμοποιεί το Linux από εδώ και πέρα, αλλά
πρέπει να είναι με Ελληνικά τα μενού και τα μηνύματα.

Έχω την εντύπωση ότι επειδή η δηλωμένη γραμματοσειρά δεν έχει Ελληνικά,
διαλέγει μια άλλη, πολύ άσχετη για κάποιο λόγο, και συμβαίνει αυτό. Το θέμα
με το μέγεθος δεν το καταλαβαίνω από που προέρχεται.

Τι πρέπει να κάνω για να είναι όλα ωραία και ομοιόμορφα; Δεν ντρέπομαι να
χρησιμοποιήσω τις γραμματοσειρές από το Windows, αλλά αναρωτιέμαι αν
γίνεται και χωρίς. Και επίσης, τι ρυθμίσεις πρέπει να κάνω;

Α, όλα αυτά είναι στο KDE (δεν θυμάμαι τι παίζεται στο Gnome).

Doc