Ελληνικές γραμματοσειρές στο Mandrake 10

Ioannis Dimakos idimakos at upatras.gr
Thu Jan 13 11:42:21 EET 2005

Constantine Dokolas wrote:
> [...]
> δίνουν άσχημη εντύπωση, π.χ. στη γυναίκα μου που θέλω να τη βάλω να
> χρησιμοποιεί το Linux από εδώ και πέρα, αλλά πρέπει να είναι με Ελληνικά
> τα μενού και τα μηνύματα.
>
> Έχω την εντύπωση ότι επειδή η δηλωμένη γραμματοσειρά δεν έχει Ελληνικά,
> διαλέγει μια άλλη, πολύ άσχετη για κάποιο λόγο, και συμβαίνει αυτό. Το
> θέμα με το μέγεθος δεν το καταλαβαίνω από που προέρχεται.
>
> Τι πρέπει να κάνω για να είναι όλα ωραία και ομοιόμορφα; Δεν ντρέπομαι
> να χρησιμοποιήσω τις γραμματοσειρές από το Windows, αλλά αναρωτιέμαι αν
> γίνεται και χωρίς. Και επίσης, τι ρυθμίσεις πρέπει να κάνω;

Η απάντηση είναι πολύ απλή (ίσως να έχεις κάνει κάτι ήδη και να μην το
έχεις καταλάβει).

Πρώτα απ' όλα το Mdk σου επιτρέπει να αντιγράψεις τις γραμματοσειρές των
Windows (υπό την προϋπόθεση ότι έχεις νόμιμο αντίγραφο) και να
χρησιμοποιήσει αυτές στη συνέχεια.  Αυτό γίνεται μέσα από drakconf και
θέλει προνόμια root.

Δεύτερον, στη διεύθυνση http://zeus.it.uom.gr/linux/ θα βρεις
λεπτομερείς οδηγίες για το πώς θα εξελληνίσεις πλήρως το περιβάλλον που
δουλεύεις και πώς θα εγκαταστήσεις γραμματοσειρές ελληνικές

Τρίτον, στη διεύθυνση http://graphis.hellug.gr/ θα βρεις και ελληνικές
γραμματοσειρές και άλλα καλούδια (εδώ μπορείς να μπεις και από τον κόμβο
http://www.linux.gr/)

Αυταααά,

Γιάννης

> Α, όλα αυτά είναι στο KDE (δεν θυμάμαι τι παίζεται στο Gnome).
>
> Doc

- --
Ioannis Dimakos
University of Patras
Dept. of Elementary Education | Tel.: +30-2610-997772
Division of Psychology	      | http://www.elemedu.upatras.gr/dimakos
Patras, GR-26500, Greece      | http://yannishome.port5.com/