esoteriko modem

fs admin at www0.org
Sat Dec 11 13:28:27 EET 2004

On Sat, 11 Dec 2004 07:20:28 +0000, maria wrote:

> Μολις αποφασισα να βαλω Linux ανακαλυψα πως δεν υποστηριζει εσωτερικο
> modem. Βρικα μια λιστα βεβαια στο internet απο εσωτερικα modems που
> υποστηριζονται, αλλα στην πραξη δεν τα βρικα σε κανενα καταστημα. Τελικα
> πηρα ενα εξωτερικο και εκανα δουλεια μου. Τωρα που προσπαθω να πεισω ενα
> φιλο να βαλει Linux, πρεπει να τον πεισω να αγορασει και εξωτερικο modem η
> υπαρχει λυση με το εσωτερικο?
>
> Ευχαριστω...

Γενικότερα, ότι δεις στο linmodems site με μηδαμινές εξαιρέσεις μοντέλων
που δεν καλύπτουν εκεί για μικρό διάστημα. Βέβαια τα περισσότερα εξωτερικά
θα επιβαρύνουν λιγότερο το λειτουργικό αν και με τους νέους υπολογιστές
και ειδικά για χαμηλές ταχύτητες του τύπου 56.6kbit/s είναι πλέον αμελητέο
το κέρδος σε αυτόν τον τομέα.