esoteriko modem

Manolis Christodoulou mchris at pel.forthnet.gr
Sat Dec 11 15:04:09 EET 2004

Σταύρος Γιαννούρης wrote:
> On Sat, 11 Dec 2004 13:24:55 +0200
> fs <admin at www0.org> wrote:
>

> Να το συνεχίσω ως εξής:
> (Είμουν στο υποκατάστημα του ΟΤΕ χθές στη Ρόδο για μια άσχετη δουλειά, αλλά εκμεταλλεύτηκα την ευκαιρία)
> - Να κάνω και μια ερώτηση περί ADSL? Πότε αναμένεται να έχουμε <εδώ> και <εδώ>;
> - Κοιτάξτε, έχουμε 100 εκκρεμείς αιτήσεις μέσα στην πόλη ακόμα, περιμένουμε να έρθουν οι τεχνικοί της Siemens να βάλουν πόρτες. Πάντως αν δεν καλυφθεί η πόλη, παραέξω ξεχάστε το

Καλιέ, το αδέλφι μου στη ρόδο (αυτός που έφτιαξε τα ποτηράκια στην
InfoSystem) έχει ADSL εδώ κι ένα χρόνο.

--
    /"\
    \ /    ASCII RIBBON CAMPAIGN - AGAINST HTML MAIL

Manolis Christodoulou MD.
http://users.forthnet.gr/pel/mchris/

mailto:mchris at pel.forthnet.gr (Default)
mailto:drael21 at icqmail.com ICQ# 41895329